Odpovídáte na názor ke článku Navrcholu.cz - pohled zevnitř.
... pokračování ...
Jistě, pokud někdo chce jen pár dat o své návštěvnosti, může využít Toplist, Navrcholu nebo třeba PHPMyVisites. Tato data jsou však pro reálné využití naprosto k ničemu. Tyto systémy neslouží jako zpětná vazba pro měření efektivity reklamních kampaní nebo realizaci konverzního marketingu.
Pokud měřící systém neumí zachovat informace o tom, kdo, jak a co na webu dělá, ale pouze tato čísla agreguje, nestojí v tomto ohledu za nic. Žádný český měřící systém vám nepoví, kolik procet uživatelů, kteří přišli z nějaké placené reklamy, skutečně došli k objednávce. A pokud to nebudou umět, je nějaké "špičkování" ohledně návštěvnosti či úspěšnosti spiše k smíchu. Nikdo, kdo pak statistiku návštěvnosti reálně potřebuje, stejně tyto systémy využít nemůže.
Základní charakteristika: podnikatel v internetových médiích. Čím vším už jsem byl a občas ještě jsem: zakladatel Internet Info, šéfredaktor Lupa.cz, vedoucí projektu Dobrý web, aktivista ve SPIRu a CZ.NICu. A trochu taky ústavní právník, ale na to v tomhle blogu nedojde.
Přečteno 73 889×
Přečteno 49 007×
Přečteno 46 483×
Přečteno 37 565×
Přečteno 36 436×