Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Navrcholu.cz - pohled zevnitř.

  • 4. 12. 2006 11:48

    Martin Kopta (neregistrovaný)

    [5] Pokud měřící systém neumí zachovat informace o tom, kdo, jak a co na webu dělá, ale pouze tato čísla agreguje, nestojí v tomto ohledu za nic.

    Předpokládám, že ty to víš, ale NV čísla agreguje jen do generovaných statistik v rámci balíčkových tarifů. Jinak samozřejmě uchovává neagregovaná data v původní podobě. Můžeš tedy s NV analyzovat i věci, které v Google Analytics nejdou:

    -- můžeš zpětně dostat hrubá data k analýze (GA nabízí jen exporty hotových statistik)
    -- můžeš si nechat vygenerovat statistiky zpětně (GA nenabízí)
    -- můžeš sledovat návštěvníka mezi několika profily (GA zvládá jen v jednom profilu a u různých domén druhé úrovně jen při spojité návštěvě -- prokliku)
    -- můžeš dostat individuálně nastavené výstupy (GA nenabízí)

    Takže NV sice teď není nástrojem pro analýzy, ale rozhodně je kvalitním zdrojem dat pro ně. Toho faktu rád využívám v případě analýz webů klientů Dobrého webu. Pokud se totiž ukáže, že mají/měli na svém webu počítadlo NV, objednáme u NV data zpětně za dost dlouhé období a proženeme je nástrojem typu Clicktracks. Nemusíme tedy čekat na implementaci nějakého našeho řešení, nemusíme čekat na nasbírání dat. V NV ta data prostě jsou a stačí si jen objednat dump.

    Tuhle výhodu NV proti GA může využít kterýkoli klient NV, takže i vaši klienti. ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).