Odpovídáte na názor ke článku Navrcholu.cz - pohled zevnitř.
[5] Pokud měřící systém neumí zachovat informace o tom, kdo, jak a co na webu dělá, ale pouze tato čísla agreguje, nestojí v tomto ohledu za nic.
Předpokládám, že ty to víš, ale NV čísla agreguje jen do generovaných statistik v rámci balíčkových tarifů. Jinak samozřejmě uchovává neagregovaná data v původní podobě. Můžeš tedy s NV analyzovat i věci, které v Google Analytics nejdou:
-- můžeš zpětně dostat hrubá data k analýze (GA nabízí jen exporty hotových statistik)
-- můžeš si nechat vygenerovat statistiky zpětně (GA nenabízí)
-- můžeš sledovat návštěvníka mezi několika profily (GA zvládá jen v jednom profilu a u různých domén druhé úrovně jen při spojité návštěvě -- prokliku)
-- můžeš dostat individuálně nastavené výstupy (GA nenabízí)
Takže NV sice teď není nástrojem pro analýzy, ale rozhodně je kvalitním zdrojem dat pro ně. Toho faktu rád využívám v případě analýz webů klientů Dobrého webu. Pokud se totiž ukáže, že mají/měli na svém webu počítadlo NV, objednáme u NV data zpětně za dost dlouhé období a proženeme je nástrojem typu Clicktracks. Nemusíme tedy čekat na implementaci nějakého našeho řešení, nemusíme čekat na nasbírání dat. V NV ta data prostě jsou a stačí si jen objednat dump.
Tuhle výhodu NV proti GA může využít kterýkoli klient NV, takže i vaši klienti. ;-)
Základní charakteristika: podnikatel v internetových médiích. Čím vším už jsem byl a občas ještě jsem: zakladatel Internet Info, šéfredaktor Lupa.cz, vedoucí projektu Dobrý web, aktivista ve SPIRu a CZ.NICu. A trochu taky ústavní právník, ale na to v tomhle blogu nedojde.
Přečteno 73 891×
Přečteno 49 009×
Přečteno 46 484×
Přečteno 37 565×
Přečteno 36 436×