Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Nahý císař aneb jak mi Google nic nenašel.

  • 21. 9. 2007 2:08

    Jarek Jesenský (neregistrovaný)

    1) Kamenný obchodník obvykle rozumí svých lokálním zákazníkům a jejich potřebám nejlépe (nemyslím tím samozřejmě hypermarkety), hlavně však musí zákazníkovi vnutit to co mu leží skladem. Když je obchodník šikovný, zákazník odchází s kolem či čímkoliv jiným a dojmem, že nic lepšího by pro sebe jinde nesehnal a už vůbec ne výhodněji.

    2) Jednomu typu internetových obchodníků jde jen o kšeft a je jim úplně jedno, jak je nakonec zákazník spokojen, snaží se rychle vydělat na čemkoliv, u těch zcela nejhloupějších pak i za cenu minimálních marží a vysokých obratů.

    3) Druhý typ internetových obchodníků uvažuje dlouhodoběji, snaží se nabídnout zákazníkovi maximum informací o zboží a prodat ten výrobek, se kterým bude zákazník v následujících letech užívání maximálně spokojen (v rámci svých finančních možností). Takový obchodník neprotlačuje ani jednu značku, ani se nesnaží prodat nejdražší model v daném segmentu.

    A většina českých zákazníků?
    Zajdou si na hodiny pokecat za odborníkem do kamenného obchodu a nechají si doporučit to nejlepší, ti technicky zdatnější to samé udělají virtuálně na Internetu v eShopech z bodu 3), v jejich magazínech, fórech a podobných aktivitách co nejsou zadarmo a neudělají se samy, pak se ale oba typy zákazníků sejdou pomocí cenového vyhledávače v eShopu z bodu 2) kterému nakonec udělají kšeft. Ten zase vydělá, aniž by ho to stálo 1% snahy navíc a může vesele investovat do SEO, aby byl pořád co nejvýše ve vyhledávačích.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).