Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Nahý císař aneb jak mi Google nic nenašel.

  • 21. 9. 2007 14:42

    Petr Šnajdr (neregistrovaný)

    [14] Důvodů proč bylo levnější je několik. Jedním z nich bylo, že internetové eshopy v době kdy jsme ho kupoval neměly "podzimní slevu".
    Že kamené obchody reagovaly průžněji a nakonec jsem se dostal o 20% pod standardní cenu je prostě jen smutný fakt.

    Možná je to tím, že jsem neměl chuť procházet 50 naprosto stejných eshopů a něco v nich hledat a srovnávat. a namísto to jsem si řekl, že raději utratím víc, když u sebe budu mít někoho kdo bude jasně odpovídat na mé otázky. To, že to nakonec dopadlo i tak, že jsem kolo koupil levněji byl benefit, který jsme nečekal. Byl jsem připraven opravdu zaplatit naopak víc.

    Pokud se týká ceny kola, nepřišlo mi, že to bylo o jednom typu kola. Ale to nemá cenu hodnotit, situace se mění jednou v prospěch toho a podruhé toho.

    Pro ěm podstatné a překvapující zjištění je, že bez papírové knihy a kameného obchodu bych kolo koupit v podstatě náhodně a pak možná litoval. A možná ne. Pokud by mi ale skolem dorazil i vzakz kdy se mám dostavit na servis, možná bych začal litovat hodně rychle. V případě tedy, že je pravda, že bez něj je problém se zárukou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).