Odpovídáte na názor ke článku Rychlý úvod do produktového řízení.
Předpokládáte nevyslovenou premisu, že lidé vědí co chtějí.
To ale asi není vždy tak úplně pravda. Někdy vůbec ani nevědí, že nějaká věc/služba může fungovat, tak jak by ji mohli chtít.
Další ošemetná věc je ten dotazník. Je něco jiného odpovědět ano chci to/nechci to a pak to skutečně používat/nepoužívat.
A také je problém s velikostí a správným výběrem vzorku dotazovaných lidí.
Z toho by vyplývalo, že PM neni marketing ale sociologie :-) Nebo že marketing by měl být sociologií :-)
Podle mě je oblíbenost a pak prodejnost čehokoli souhrou mnoha faktorů, z čehož výraznou roli hrají i emoce a nedá se to příliš rozumně rozškatulkovat. Naštestí. Jinak by vymýšlení projektů a jejich prosazování na trhu nebyla taková zábava :-)
Ale v zásadě máte pravdu. Ptát se lidí je důležité. Proto to taky jdu dělat :-)
Přečteno 177 801×
Přečteno 145 171×
Přečteno 82 690×
Přečteno 77 538×
Přečteno 67 518×