Odpovídáte na názor ke článku Skunčí dílny I. - Rodiště těch nejšílenějších projektů světa.
[5] O vytékajícím palivu jsem slyšel. Prý jeho celková hodinová ztráta dělala kolem 50 litrů. Palivo neslo označení JP-7 a vyznačovalo se vysokou teplotní stabilitou. Bod varu byl někde mezi 182–288 stupňů celsia. Říká se, že technici prý rádi demonstrovali jak lze v palivu uhasit cigaretu :)
Překvapující je spíše to, že JP-7 byla v SR-71 využita nejenom jako palivo, ale byla přítomná i v hydraulickém systému a používala se k chlazení draku letounu - což je dost unikátní :).
Ps. chybu opravím, děkuji za upozornění
Přečteno 177 813×
Přečteno 145 191×
Přečteno 82 703×
Přečteno 77 559×
Přečteno 67 521×