Témata označená nálepkou Reklama na Internetu

  • Kontextová reklama v Runetu v roce 2007

    Rozvoj využívání kontextové reklamy v Runetu pokračoval loni stejně jako v roce 2006 vysokými tem­py. Podle iConText se tržní podíl kontextové reklamy vyhledávače Yandex odhadoval na úrovni 64% celkového objemu, což je $145 mil – 2,5 krát více, oproti roku 2006. Yandex ve vlastních hodnoceních uvádí, že podíl „kontextu“ v jeho příjmech za rok 2007 dosahoval až 80%. Zisk společnosti Begun, jeho největšího konkurenta v oblasti kontextové reklamy, dosáhl v roce 2007 přibližně $70 mil…
    29. 4. 2008 13:24 (aktualizováno)
  • Sklik NOVINKA návrh klíčových slov

    Sklik NOVINKA návrh klíčových slov Když pominu další kopírování Google, musím konstatovat že "novinka " od Seznamu je velmi užitečný nástroj pro každého webmastera a to nejen k vytvoření reklamní kampaně, ale hlavně k zjištění frekvence vyhledávaných slovních spojení na Seznam.cz. Tedy alespoň dle mého názoru daleko přehlednější a uživatelsky přehlednější než tento: hledání Lupa na Seznam.cz.
    18. 2. 2008 18:47
  • AdSense už jen s Google účtem

    V případě, že se ke službě AdSense přihlašujete s jiným emailovým účtem, než je Gmail, budete požádání o „aktualizaci údajů“, neboli přechod pod křídla Gmailu. Logický krok, řeklo by se. Bohužel jednu ze svobod, kterou Internet donedávna nabízel, byla svoboda volby. Díky postavení Google ale začíná situace v elektronických vodách připomínat situaci na poli operačních systémů…
    7. 2. 2008 9:40 (aktualizováno)
  • Sociální sítě, sociální reklama, každý každému dealerem

    Přežili jsme to. Přejídání se, opakované doplňování zásob, vylučování/vy­měšování a následně v lepším případě recyklace, v horším přeplněné kontejnery. Další z řady hyper-svátků jsou za námi. Svatou Trojicí jsou v tomto případě spotřeba, prodej a reklama. Ta posledně jmenovaná z nás činí vskutku mučedníky – dealery chycené do sociálních sítí.
    22. 1. 2008 15:35 (aktualizováno)
  • CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle

    Mám rád reklamní systémy založené na CPC (cost-per-click). Přijde mi, že to je něco svěžího, co internet vnesl do reklamního byznysu, který je jinak dost nebyznysoidní. Chci tím naznačit, že vazba náklady – výnosy je obvykle v reklamě dosti volná. Volnější než na co mám žaludek. Systémy založené na placení za akci umožňují tuto volnost redukovat…
    21. 1. 2008 21:18
  • The Google Online Marketing Challenge

    Soutěž pro studenty v oborech, kde se využije zkušenost s „advertising, ecommerce, integrated marketing communication, management information systems, marketing and new media technologies“.
    18. 1. 2008 12:46
  • Internet marketing na ruském trhu – seminář v CzechTrade

    RuMarket.Cz bude spolupracovat na provedení semináře „Internet marketing na trhu Ruska“, který se uskuteční 17. Dubna 2008 v Praze. Organizátorem semináře je Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade. Seminář má za cíl seznámit účastníky s moderními formami marketingu prostřednictvím Internetu. Účastníci se dozvědí jak pracují vyhledávače, jak a kde uživatelé hledají informace, jak mají vypadat správně vytvořené prezentace, co je optimalizace pro vyhledávače atd…
    3. 1. 2008 14:54 (aktualizováno)
  • Reklama Sklik v roce 2008

    Seznam dodržel svůj slib a ke konci roku 2007 zrušil reklamní formát Seznam doporučuje a jeho místo nahradil tzv. Top pozicí PPC reklamy Sklik. Ty jsou vždy maximálně dvě, jsou růžově podbarvené a každá je uvozena textem Reklama Sklik, což je vzorový příklad jak by to mělo vypadat. Reklamní pozice je nad panelem Seznam Zboží, což myslím tuto službu také mírně zvedne…
    2. 1. 2008 10:46
  • Analytics - nova funkcia Compare zatial Beta

    Dnes sa v Google Analytics objavila nová featurka Compare zatial len v Beta verzii. Google zatial nič oficiálne neoznámil, ani na analytics blogu zatial žiadna zmienka o nej nieje. Názov je trošku zavádzajúci, keďže vpravo hore pri výbere časového rozpetia je napísané „Compare to Site“…
    13. 12. 2007 10:35
  • Neplaťte daně - investujte do Adwords a/nebo Sklik PPC

    V posledním týdnu jsme získali dvě zajímavé zakázky na PPC kampaně na Adwords a Sklik. První je realizace obou systémů pro jeden internetový obchod na koupelny (vany, sprchové kouty …) s počáteční investicí 20 tisíc Kč, druhý zatím nemohu jmenovat, abych to trochu zamlžil, jedná se o jeden z asi 3 největších obchodů s bílou a černou technikou u nás, kde na Sklik dali rovnou 500 000 Kč (slovy půl milionu korun českých).
    5. 12. 2007 2:39
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).