Témata označená nálepkou Webdesign

  • Licence Google Chrome opravena

    Jak asi víte (ostatně to bylo na Lupě asi pětkrát, a dokonce to ukazovali i na Nově), Google představil nový prohlížeč – Google Chrome. Ten vypadal zajímavě, ale „drobná chybka“ při psaní licenčních podmínek způsobila, že by jej mohl používat leda tak blázen, protože si v nich Google vyhrazoval práva na cokoliv, co v tom napíšete (například vaše hesla, maily …) včetně práva předat tyto informace libovolné třetí osobě. Chybka byla před chvílí opravena, nová pravidla znějí
  • Google Chrome udělal dojem hned na první pokus

    (Napsáno v prohlížeči Google Chrome) Tak jsem tu novinku taky prozkoumal, když už to bylo i na Nově. A … jsem mile překvapen. Všechno funguje jak má. Oblíbené Bookmarky.cz ta­ky. Ale co jsem opravdu nečekal: rychlost. Prohlížeč se otvírá i zavírá bez dlouhého škrabání po disku, všechny stránky fungují vůbec velmi (!) svižně - proti Firefoxu i bez výrazných paměťových nároků.
    4. 9. 2008 9:27 (aktualizováno)
  • Chrome první dojmy

    V tomto spotu se pokusím průběžně připojit několik praktických postřehů z používání Chrome. -Zajímavý je import přihlašovacích údajů a hesel. Do iGoogle se heslo ani jméno nenahrálo, do dalších služeb Google ano. -Český server Rajče.net není s prohlížečem kompatibilní. V albech nejdou zobrazovat korektně všechny fotografie, nekteré vůbec. Server je v podstatě nepoužitelný.
    2. 9. 2008 23:27 (aktualizováno)
  • Přednáška pro webmastery: Google a váš web

    Na dalším setkání, pořádaném Google User Group CZ v úterý 9. září od 17 hodin v pražském hotelu Josef, se začínající i pokročilí správci webů dozví to nejduležitejší, co potřebují vědět o tom, jak Google rozumí jejich stránkám a zpracovává je. Dozví se mimo jiné, jak vám mohou pomoci nástroje Google pro webmastery pro co nejlepší pozici ve výsledcích vyhledávače a bude i prostor ptát se přímo Google expertů na cokoli, týkající se optimálních postupů a nejčastějších chyb.
    31. 8. 2008 18:27 (aktualizováno)
  • Seznam - OpenID a Freemail prioritami

    Jako již tradičně, přináším rozhovor, který posloužil jako podklad pro články. Tentokráte s Petrem Přibylou, produkt managerem Seznamu. Kolik existuje na Seznamu emailových adres a kolik z nich je aktivních? Vedeme přes 7.5 miliónu schránek, z nich je přes 5.6 miliónu aktivních. Meziroční nárůst počtu schránek je zhruba 1.5 miliónu.
    28. 8. 2008 8:33 (aktualizováno)
  • E-mag o software?

    Nemáte také pocit, že na českém internetu něco chybí? A že by tím něco mohl být například kvalitní server věnovaný programům? Zdá se to býti naprosto paradoxní, ale je to tak. MITON, který provozuje emag.cz z oblasti software pomalu vycouvalo a svůj magazín změnilo na rozplizlé médium o technice, kterých je u nás hned několik. Slunečnice svůj magazín stále více tlačí do role přívěsku ke katalogu, ač to ještě nedávno vypadalo nadějně…
    11. 8. 2008 14:18 (aktualizováno)
  • Nový vyhledávač Cuil - malý test

    Cuil je amciózní vyhledávač, který se chce o pozici jedničky mezi vyhledávači utkat s Google. Má vůbec šanci? Osobně považuji za poněkud nešťastné, že se tomuto vyhledávači nevěnoval větší mediální prostor. Konec konců, dobrých vyhledávačů není nikdy dost, že? Ale je tento vůbec dobrý? Následující text je tak zřejmě prvním testem tohoto vyhledávače v českých médiích…
    30. 7. 2008 11:07 (aktualizováno)
  • Google umí indexovat Flash

    Asi každý kdo se zabývá optimalizací pro vyhledávače (SEO) ví, že je-li obsah vytvořen (jen) pomocí technologie Adobe Flash, tak že na něm vyhledávače nic nenajdou (maximálně něco jako „this site requires Flash to display content“). Přesněji – takto to platilo do včerejška. Vyhledávač Google nyní totiž umí správně napsané Flashové stránky indexovat. Jsem zvědav, např…
  • Páteční blbůstky - prohlížeče, Linux, domény a tak vůbec

    Update 30.6.: Microsoft nám sdělil svůj názor na úspěch FF. S potešením mohu říct, že se shoduje se mnou – tedy že IE byl starý a vyzdvihuje i důležitost opinion leaderů. To co z mých tří bodů nezmínili je ona jednoduchost, respektive příbuznost ovládání se starým IE, která je u FF pardoxně vyšší než u IE7 a naopak zveličují důležitost nových funkcí. Jsem zvědav, obávám se, že při současném IE marketingu se to neprosadí a bude chybět kritická masa.
  • Naše nové webové stránky: je čas na širší webdesign?

    Včera jsme spustili naše nové internetové stránky. Trvalo to déle než jsme doufali, změnili jsme totiž nejenom webdesign, ale i kompletní corporate identity, včetně loga, barevnosti atp. a také jsme se snažili vylepšit copywriting, resp. čitelnost webových stránek. Co ale velkou část internetových návštěvníků překvapí je široký design. WWW stránky jsou na první pohled optimalizovány pro šířku rozlišení 1280 a vyšší…
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).