Odpovídáte na názor ke článku Jak vybrat reseni pro internetovy obchod. Kriteria vyberu.
[1] bod 2 se da odhadnout dle komunikace s dodavatelem resp. dle znamek jako absence kontaktnich udaju na strankach dodavatele, nikdo neodpovida na kontaktni email, tel. apod. Take v neposledni rade Vam to mohou rict stavajici zakaznici. Moje nedavna zkusenost s 1 z dodavatelu: na svych strankach maji pekne rozepsane reseni za dobrou cenu. Pri pokusu s nima komunikovat pres ICQ jsem odnesl otresny dojem plny neochoty, nezajmu a osobni nespokojenosti dotycneho operatora. Ja bych tam nic nekoupil. Asi tak.
bod 3 castecne mate pravdu, ale nektere dodavatele ze seznamu se daji timto pohledem odfiltrovat hned ze zacatku. Jetse bych dodal, ze pokud firmu nekdo odkoupi, tak neni logicke stvat stavajici zakazniky a rusit uspesne produkty. Neni to ale vyloucene.
bod 4 zatim hodnotim dle toho co se dozvim o historii vyvoje reseni, z popisu jeho funkcionality a z toho nakolik je firma ochotna mluvit o zakaznickych upravach a dalsim vyvoji.
[2] mate pravdu, misto toho XHTML prip. HTML melo byt zrejme neco jako "cistota kodu HTML". Dekuji za upresneni.
Přečteno 86 689×
Přečteno 75 809×
Přečteno 62 490×
Přečteno 52 291×
Přečteno 51 401×