Odpovídáte na názor ke článku Jak vybrat reseni pro internetovy obchod. Kriteria vyberu.
[1] Podpora daneho reseni se da take osetrit smluvne. Nektere firmy davaji standardne napr. triletou zaruku na to, ze budou schopne a ochotne provadet v budoucnu upravy.
Jinak osobne zelenou linku nepovazuji za kriterium, ktere by melo byt vyhodnocovano - je to jen marketingovy tahak, ktery o kvalite daneho reseni ci helpdesku ci ochote dodavatele nevypovida.
[4] To nemusi byt vzdy pravda. Protoze napriklad:
a) vysledek muze byt hodne odlisny od toho, co bylo vysledkem prace dodavatele (klient muze mit pravo aplikaci, sablony, design... upravovat)
b) vysledek muze byt hodne odlisny od toho, co navrhoval dodavatel - v praxi to proste funguje tak, ze kdyz si klient dupne, a dodavateli se to nepodari vymluvit, tak se to udela podle klienta.
Přečteno 86 711×
Přečteno 75 826×
Přečteno 62 510×
Přečteno 52 301×
Přečteno 51 423×