Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.
Já vám odpovím ze slušnosti, i když mi za to nestojíte (proto 5 let prodleva). Ne byl jste pouze trapný, komunikaci a reklamaci jste nechal cituji vašimi slovy "vyhnít" a oháněl jste se tím, že jste vystudoval SŠ snad elektrotechnika v Jihlavě a že proto znáte paragrafy (předpokládám tak dva dohromady) a hulvát jste stále. Podle toho co vím, tak už na reklamacích naštěstí nepracujete, jejich kvalita se po vašem odchodu zlepšila rapidně, protože vás nuceně přeposlali na jiné oddělení (snad technologie). Slušnost je oslovovat pátým pádem a ne prvním. Ne Jakubec, ale Jakubče, ne pane učitel, ale pane učiteli.. co dodat.
Přečteno 86 691×
Přečteno 75 809×
Přečteno 62 495×
Přečteno 52 291×
Přečteno 51 403×