Odpovídáte na názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne?.
Zakoupila jsem notebook Asus za téměř 50 000 Kč. V záruční době došlo 2x k poruše. Poprvé byla závada řádně odstraněna. Druhá oprava neodpovídala protokolu o opravě. Prostě ji servisní technik firmy SIL Servis Partner udělal jako zmetek. Proto jsem podala další reklamaci, kterou Alza.cz odmítá uznat. Dokonce tvrdí, že je moje chyba, že jsem si na místě neověřila, že notebook není v továrním nastavení. Možnost si zboží vyzkoušet ale neposkytují.
Celá causa se vleče již třetí měsíc. Moje zkušenost říká - důrazně varuji před výrobky ASUS a jako dlouholetý zákazník firmy Alza.cz jsem se rozhodla, že už tam nikdy nic nekoupím.
Přečteno 86 691×
Přečteno 75 809×
Přečteno 62 495×
Přečteno 52 291×
Přečteno 51 403×