Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku GTS Novera už nestojí o malé zákazníky.

  • 6. 8. 2009 8:40

    MartinS (neregistrovaný)

    Osobne s autorem souhlasim, divim se, ze firmy nemaji zajem o udrzeni stavajicich zakazniku. Mam internet od Volny(ho), 4096/378. V kvetnu me skoncila dvouleta smlouva, a kdyz jsem volal na infolinku, co me mohou nabidnout (cekal jsem nejakou slevu pri dalsim prodlouzeni atd.) bylo mi receno, ze jedine co mi mohou nabidnout je dvouleta smlouva a cena dle aktualniho ceniku. Kdyz jsem pred lety volal na UPC a rekl, ze chci odejit, hned jsem dostal 200 Kc slevu. Nyni jsem v sitaci, kdy cekam, co se stane a platim 951 korun. Jedina alternativa k Volnemu je O2 a tam se mi prechazet nechce. V me lokalite wifi neni. Tak uvidime, jestli Volny nebo O2 prijdou s nejakou zajimavejsi nabidkou, nebo jeslti se v me lokalite objevi nejaka wifi sit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).