Zdar Jirko,
človeče podle popisu blogu to vypadá, že jsi pomalu založil český internet, no ok :))
Jinak k Lide.cz, myslim že pad je neodvratny, jen ho bude seznam koordinovaně řídit. Je uplně jedno co udělá. Bez jakýchkoliv analyz, proste lide.cz už neuspokojuje službu kterou požadují. Stejně tak časem něco nahradí zase facebook, to je absolutní jistota. Pokud bych to vztahl k teto "analyze" tak uz lidem.cz moc casu nezbyva, ikdyz v CR to neni tak rychlé diky celkem unikatnim podminkam.
http://www.centurylinkquote.com/rise-and-fall
Jinak myslim ze dlouhodobe maji šanci relativne uspesne přežít velice uzce cilene komunity ktere tu mame, kde jim vyhovuje to ze se nic nemeni atd babinety, rodina.cz atd atd... ale cisla ted v hlave nemam
H.
Nazdar Honzo, mas se? :)
Pokud jde o Lide.cz, nesouhlasim s tebou. Roky praxe me naucily, ze na lamani hole nad sluzbou je vzdycky dost casu, zejmena pokud za ni stoji velka firma. Vsak i Libko padalo ctyri roky a po 90% propadu je stale jednim z top hracu v oboru. Ergo kladivko bych rad, aby rychlosoudu "nema smysl, dalsi..." v nasem oboru ubylo a lidi se misto primarniho "vyplati se to" vratil ke staremu dobremu "ma to smysl". Protoze z "ma to smysl" obchodni model udelas, ale z "vyplati se to" dobrou sluzbu ne, snad to nezni moc idealisticky :)
Ve druhe casti clanku nastrelim par drobnosti, kterymi by sla sluzba revitalizovat, nebo navrhnu zpusob radikalniho relaunche a pak se pojdme bavit dal.
Jinak verim, ze te termin "mala analyza" ani citovani z meho CV neurazi, koneckoncu mam tu odkaz na LinkedIn, takze se kazdy muze presvedcit, ze muj "podpis pod sluzbami" je jen jednim z mnoha, jako u kazdeho produktaka :))
Zdar,
mam se dobře:) doufám že i ty..
Podle me to neni o par drobnostech pro revitalizaci. Dle meho je potreba si rici jake jsou potreby dnesnich mladých lidí a az je zjistime tak si rici zda jsme schopni jim je uspokojit lepe nez konkurence.....a v neposledni rade za kolik. Jestli neni lepsi ty prostredky vlozit do neceho jineho s jistejsim business casem. Mně příjde že lide.cz uspokujuji potřebu lidí tak z roku 2007 ale od té doby se jim to nikam neposunulo. A bohužel mladá cílovka kam asi lide.cz chce cílit je ta nejprogresivnější.
Nicméně budu zvědavej na ty nápady.
Honza
Zakladatel Asociace produktových manažerů internetových služeb a produktový manažer, podepsaný pod řadou známých českých webů, např. zpravodajskými portály ČT24, TN.cz, E15 a Euro, technologickými weby Živě a Mobilmania, publikačním systémem Blog.cz, vyhledávacími službami Jyxo, TV Nova a Centrum Holdings nebo komunitními weby Edna.cz a Recepty.cz.