Odpovídáte na názor ke článku Seznam testuje PPC. Sklik?.
Jsou oborové servery konkurenty velkých portálů?
Celá řada zahraničních studií potvrzuje větší komunikační efektivitu oborových portálů při cílené nabídce. Je zřejmé, že dokáží mnohem lépe propojit aktivity na internetu s konkrétními službami, než jak je tomu v případě velkých obchodních či vyhledávacích hráčů. Doposud nikdo necítil potřebu uvažovat o vztahu portálů a serverů, zatím jsme každý dělali něco úplně jiného. Zdálo se že oba typy služeb - rozuměj velké a cílené mohou nejen existovat vedle sebe, ale úspěšně spolupracovat. Změny poslední doby, kterými procházejí velké portály nutí nás, provozovatele oborových serverů, zamyslet se nad nečekaným zvratem jejich obchodní filozofie. Ani ve snu nás nenapadlo, že se budeme s obchodními zástupci velkých hráčů potkávat u našich klientů ve dveřích. Obecně může konkurence být dobrá nebo špatná. Dobrá je prospěšná proto, že zvedne prestiž produktu – komunikace na Internetu jako celku, ta špatná ho diskredituje. Máme zato, že jakkoliv se to zdá prvoplánově lukrativní, nabídkou komerčního katalogu jdou velké portály proti svému poslání opačným a ku škodě všech zúčastněných, špatným směrem.
Styx Petr
INT
Přečteno 63 860×
Přečteno 62 565×
Přečteno 54 433×
Přečteno 52 998×
Přečteno 48 656×