Odpovídáte na názor ke článku Jak rychle ztratit zákazníka internetového obchodu.
Zrovna bartsport ma u mne +10 bodu, kdyz jsem shanel Koflachy, objednali mi ktere jsem chtel a jeste kvuli mne sli do prace v nedeli, protoze jsem se jinak nemohl dostat do Prahy si ty boty vyzkouset.
A osobne treba uz nenakupuju u cybexu, tyden jsem se nemohl dostat k vyzvednuti zbozi, vedel jsem to, psal jsem jim to, a presto mne kazdy vecer spamovali ze si mam prijit vyzvednout objednavku. Slusne jsem je pozadal at toho nechaji, ze si pro zbozi urcite prijdu. To odmitli, pry to zakaznici vyzaduji. Od te doby nejsem jejich zakaznik ;-)
Skřítek se věnuje obchodu v IT společnosti, která vyvíjí SaaS řešení v oblasti bezpečnosti. Ve volném čase miluje pohyb na vzduchu a lezení či horolezení.
Přečteno 36 752×
Přečteno 29 940×
Přečteno 20 663×
Přečteno 16 842×
Přečteno 14 274×