Děláte správně. A pokud tam chcete strávit ještě méně času čekáním ve frontě, tak se podívejte na níže uvedený graf. Popisuje průměrnou čekací dobu (nevím jestli je tam počítáno i s čekáním ve frontě na odbavení obchodníky), kterou tam strávíte v určité denní hodině. Tak se vyhněte frontám!
A co mě příjemně překvapilo je rozšířená otevírací doba v pražské pobočce. V pracovních dnech 8–22 (to je už skoro jak v hypermarketu) a v sobotu 10–17. Rozumný tah před Vánocemi. Kdo tam nakupoval v tomto období, tak ví jaké tam byly fronty.
Mimochodem Czechcomputer získal ocenění Křišťálová Lupa. Myslím, že je ve správných rukou. Zvláštní je, že jsem to u nich na webu nikde nenašel.
CZC je fajn obchod. Sobotní otevírací doba je velice příjemná, dnes jsem tam shodou okolností byl. Graf jsem též objevil dnes a je to taktéž vhodné, protože tam před Vánoci jistě zavítám.
Jediné, co mi na CZC vadí je fakt, že není možné platit kartou na místě. To mě nutí vybírat z bankomatu při jakékoliv větší platbě :/
CZC? Před dvěma roky jsem tam chtěl cosi momentálně nedostatkového koupit, ale když jsem viděl tu frontu vinoucí se po chodníku (mrzlo), uvědomil jsem si že lépe počkat, až daný sortiment dostanou jinde.
Tu čekací dobu jste měřil až od průchodu zákazníka dveřmi, nebo od konce fronty? Nebo od zaplacení k výdeji?
A neni jednodussi provest objednavku pres internet, jit si na misto jen vytisknout fakturu (maji tam ctyri PC -- pokud nepridali --, na kterych si zakaznik sam vytiskne fakturu, bez cekani ve fronte), zaplatit a vyzvednout zbozi?:-)
Cekat ve fronte se dnes nevyplati, mate-li pristup k internetu, je predobjednani daleko vhodnejsi.
Nebo, jak uz tu nekdo zminoval, muzete si to taky nechat poslat domu a mate luxus se vsim vsudy ;-)
[1] Taky jsem tam shodou okolností v sobotu byl:-) Karta mi taky vadí, ale chápu, že to CzC nenabízí. Proč by si měli snižovat marži o 2-3,5% jen za to, že umožní zákazníkům nakupovat platební kartou? Jak je vidět na průměrném meziročním <a href="http://www.czechcomputer.cz/info.jsp?name=o_nas">růstu tržeb</a> za posledních 5 let, který je 63%, tak to zákazníkům zřejmě nevadí.
[2] Já jsem to neměřil, tak nevím. Ale s největší pravděpodobností je to od vytisknutí faktury obchodníkem po vytisknutí dodacího listu skladníkem. Nedokážu si představit, že by to někdo měřil od vstupu do prodejny.
Skřítek se věnuje obchodu v IT společnosti, která vyvíjí SaaS řešení v oblasti bezpečnosti. Ve volném čase miluje pohyb na vzduchu a lezení či horolezení.
Přečteno 36 753×
Přečteno 29 940×
Přečteno 20 665×
Přečteno 16 842×
Přečteno 14 275×