Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Jak jsme rozebíhali business s podporou opensource produktů.

  • 10. 6. 2011 8:57

    Jan Bílek (neregistrovaný)

    Jo, zrovna jsem si říkal, že něco takového bych si klidně přečetl jako knihu. Poučnější než všechny ty podnikatelské příručky a přitom zábava a dogonce i napětí graduje:)

    Jsem napnutý na příští díl, protože sám zkouším uživit se jako OSVČ a dokážu si představit, jak strašně by mi pomohl takový "kontaktní" člověk jako je ten jejich "keška".

    Ale obávám se, že některá poučení z tohoto seriálu jsou nepřenosná, je těžký se předělat, když je člověk introvertní geek zvyklej sedět celej den zalezlej ve svém brlohu s počítačem... jenže tam si člověk zákazníky nejajde.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).