Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Jak prohnat zákazníky destilačním procesem.

  • 27. 7. 2011 13:19

    martin (neregistrovaný)

    Co se týká toho zákaznického servisu, tak je fakt, že to je občas hrůza.

    Já jsem kámošovi dohodil bezvadnej kšeft, jediný co měl dělat za přibližně 1.000 Kč měsíčně je zkopírovat texty z e-mailu do systému, měl to udělat do 2 dnů po obdržení e-mailu. Když už to pátý den neudělal a zákoš na něj naléhal, ať to udělá telefonicky, tak mu přestal brát telefony s tím, že nemá jako čas.

    Ten kámoš to měl dokonce i fakturovat, jenomže on čtvrt roku na fakturování sral. A paradoxně se strašně diví, že jeho firma jde do kopru a prodělává :). A já na něj:"Když ty vole nejsi schopnej ani vyfakturovat klienty, kam si myslíš, že ta firma půjde... I kdyby cokoliv, tak první co udělám je, že vystavím faktury, teprve potom se budu vůbec zajímat o rozvoj byznysu, ani náhodou naopak".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).