Odpovídáte na názor ke článku Jak prohnat zákazníky destilačním procesem.
Co se týká toho zákaznického servisu, tak je fakt, že to je občas hrůza.
Já jsem kámošovi dohodil bezvadnej kšeft, jediný co měl dělat za přibližně 1.000 Kč měsíčně je zkopírovat texty z e-mailu do systému, měl to udělat do 2 dnů po obdržení e-mailu. Když už to pátý den neudělal a zákoš na něj naléhal, ať to udělá telefonicky, tak mu přestal brát telefony s tím, že nemá jako čas.
Ten kámoš to měl dokonce i fakturovat, jenomže on čtvrt roku na fakturování sral. A paradoxně se strašně diví, že jeho firma jde do kopru a prodělává :). A já na něj:"Když ty vole nejsi schopnej ani vyfakturovat klienty, kam si myslíš, že ta firma půjde... I kdyby cokoliv, tak první co udělám je, že vystavím faktury, teprve potom se budu vůbec zajímat o rozvoj byznysu, ani náhodou naopak".
Update: Přesunul jsem se na vlastní blog Startupič.cz…
Založil jsem firmu, která vyrostla na vývoji opensource. Spojili jsme se s americkou firmou a teď řídím naše aktivity na dvou kontinentech. Jak se jmenuje, prozradím, až si rozmyslím, jestli to chci. A na fotce nejsem já, ale můj pokerový idol v provedení manga.
A psát si sem chci o tom, jak jsme firmu roz-startup-ičovali, třeba to někoho inspiruje.
Přečteno 137 471×
Přečteno 57 373×
Přečteno 48 469×
Přečteno 46 003×
Přečteno 33 111×