Co se týká toho zákaznického servisu, tak je fakt, že to je občas hrůza.
Já jsem kámošovi dohodil bezvadnej kšeft, jediný co měl dělat za přibližně 1.000 Kč měsíčně je zkopírovat texty z e-mailu do systému, měl to udělat do 2 dnů po obdržení e-mailu. Když už to pátý den neudělal a zákoš na něj naléhal, ať to udělá telefonicky, tak mu přestal brát telefony s tím, že nemá jako čas.
Ten kámoš to měl dokonce i fakturovat, jenomže on čtvrt roku na fakturování sral. A paradoxně se strašně diví, že jeho firma jde do kopru a prodělává :). A já na něj:"Když ty vole nejsi schopnej ani vyfakturovat klienty, kam si myslíš, že ta firma půjde... I kdyby cokoliv, tak první co udělám je, že vystavím faktury, teprve potom se budu vůbec zajímat o rozvoj byznysu, ani náhodou naopak".
To kecám, ale v reportech to mám. Je marno dodávat, že klient, který si musí žebrat o nabídku, je už skoro váš, jen ho musíte zaseknout a nezprudit, jenže právě to žebrání ho dost prudí. poweredessays
Update: Přesunul jsem se na vlastní blog Startupič.cz…
Založil jsem firmu, která vyrostla na vývoji opensource. Spojili jsme se s americkou firmou a teď řídím naše aktivity na dvou kontinentech. Jak se jmenuje, prozradím, až si rozmyslím, jestli to chci. A na fotce nejsem já, ale můj pokerový idol v provedení manga.
A psát si sem chci o tom, jak jsme firmu roz-startup-ičovali, třeba to někoho inspiruje.
Přečteno 137 463×
Přečteno 57 366×
Přečteno 48 464×
Přečteno 45 997×
Přečteno 33 105×