Odpovídáte na názor ke článku Když potřebujete CRM pro jednoho aneb jak nezapomínat emaily.
Since we can be contacted via the telephone, the response is quick, and the customer need not wait for days together for the problem to be fixed.
https://printercontactsupport.com/hp-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/canon-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/epson-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/xerox-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/kodak-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/brother-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/lexmark-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/samsung-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/dell-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/ricoh-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/panasonic-printer-support.html
https://printercontactsupport.com/kyocera-printer-support.html
Update: Přesunul jsem se na vlastní blog Startupič.cz…
Založil jsem firmu, která vyrostla na vývoji opensource. Spojili jsme se s americkou firmou a teď řídím naše aktivity na dvou kontinentech. Jak se jmenuje, prozradím, až si rozmyslím, jestli to chci. A na fotce nejsem já, ale můj pokerový idol v provedení manga.
A psát si sem chci o tom, jak jsme firmu roz-startup-ičovali, třeba to někoho inspiruje.
Přečteno 137 946×
Přečteno 57 893×
Přečteno 48 891×
Přečteno 46 643×
Přečteno 33 526×