Webdev - vo webu vjecně - Témata označená nálepkou Obchod

  • Hlavně nemyslet!

    Často se divíte, že na internetu vznikají projekty podobné jako vejce vejci? Já ne, znám lidskou povahu. Většina populace by nebyla schopná sama od sebe vymyslet ani bláto na cestě. Ovšem stejně tak je většina schopná myšlenku poupravit nebo ještě lépe prostě okopírovat. Ano teď píšu o slevách na… no na co chcete. Každý kdo má takříkajíc: „do prdele díru“ vyprodukoval slevový server. Každý nabízí slevy. Fakt je že princip slev je tak trošku podfuk…
  • O2 - reklama, reklama a služby o ničem

    Už sem se dožral a jak se zdá Telefonica 02 půjde z domu! V pátek dva reklamní telefonáty „ve spolupraci s Telefonicou O2“ na pofidérní pojištění (nelze si přečíst podmínky, nic všechno telefonicky). K tomu cca 2× tydně reklamní SMS (od O2) a cca každých 14 dní volá(taky už jedou volali třikrát v jednom týdnu) nějaký člověk a nabízí mi internet (přesto, že jsem již několikrát řekl že FAKT(!!!) ne).
  • Ubuntu ONE

    Znáte Microsoftí Live.com blbinky? Znáte podobné věci od Applu, nebo Googlu? Dobré což? A víte že Ubuntu má něco podobného? V nové verzi Ubuntu 9.10 je jako docela zajímavá novinka, sdílený internetový disk – Ubuntu ONE. V základní variantě má 2Gb (na dokumenty a třeba pár fotek, nebo tak něco, je to docela dostačující). Krom rohu zvládá ukládání poznámek (Tomy Notes) a kontaktů (ty lze využít například s Evolution). Ve službě není přímo například email, nebo kalendář…
  • Google Android po delší době

    Nejprve několik informací. Google Android v telefonu T-mobile G1, používám déle než 5 měsíců. Za tuto dobu jsem již přišel na některé finesy a stejně tak si hodně věcí upravil dle svého. Rozhodně nepokládám Android ve verzi 1.5 za zcela perfektní. Rozhodně je to i v ne zcela hotové verzi, lepší volba než Windows Mobile nebo IPhone (myšleno pro mě). Nemám tak přerostlé EGO abych tvrdil, že to co je dobré pro mě je stejně dobré pro Vás. A teď k těm kladům a záporům.
  • Bonus.cz - tak trošku levárna krát deset

    Už nějakou dobu sleduji jak se na internetu (tom českém) objevují weby nabízející „Aukce“. Do nedávna to byl takový jakože, underground. Teď už ho provozuje i firma Tiscali. Nediví se tyhle „aukce“ jsou kšeft jak nic. Jak to funguje? Dražitel (tedy ten kdo přihazuje) si koupí jakou si virtuální měnu (Bony v tomto případě). Jeden Bon stojí při koupi pomocí SMS 10kč…
  • Kreativec, manager, a podobna holota

    Kdysi jsem se učil, to bylo ještě ve škole. Že každý má svjí odpovědnost. Doma do mě tloukly to samé. Blbost si t"onepamatovat. Pak přišla nová doby, kdy host vyhazej vrchního. Každý druhý vedoucí prodeje si začal říkat „marketingový manager, každý blb co dokázal vymyslet z papíru vlaštovku byl rázem kreativec. Nakonec i uklízečky jsou dneska "Lobby floor executives“, které mají svého „Lobby floor managera“.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).