Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku O2 - reklama, reklama a služby o ničem.

  • 12. 10. 2010 16:33

    Tomáš Marek (neregistrovaný)

    S O2 mám podobné zkušenosti, ale - veškerou jejich reklamní činnost i marketingovou činnost třetích stran, které posílají smsky přes O2, lze eliminovat. U každé smlouvy, kterou s O2 podepisujete, je zhruba půl strany věnované povolení zasílání marketingových sdělení a zavedení do veřejného telefonního adresáře. Naštěstí jsem si toho při posledním podepisování všiml a všech, asi deset políček, jsem odškrtal. Kdo si toho nevšiml, může zavolat na infolinku a zažádat o zrušení veškeré marketingové komunikace a o vyřazení z veřejného seznamu čísel. Ještě nedávno se kroutili, že neví jak, nebo že to nejde - poslední dobou už jsou podezřele ochotní (ruším ty otravné smsky všem kámošům a rodině, takže můžu pozorovat vývoj). Co se týče telefonátů, ty Vás po zrušení marketingové komunikace už od 02 taky nebudou otravovat - a po vyřazení z veřejného seznamu by Vás jimi neměli otravovat ani marketingové organizace, které pro O2 shání nové zákazníky a praktikují telemarketing. Stát se to samozřejmě může a O2 samotné se mi k tomu vyjádřilo, že s externími spolupracovníky mají velký problém, protože jsou schopni nevědoucím uživatelům naslibovat všechno možné, jen aby je nalákali a měli z nich provize. Situaci prý nějak řeší, otázka je jak. Každopádně je ale možné se většině otravné reklamy od O2 vyhnout. Za ten jeden telefonát na infolinku to rozhodně stojí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).