Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.

  • 24. 1. 2008 12:54

    iVir (neregistrovaný)

    Já bych se pozastavil nad něčím jiném. Proč má člověk platit za to, že ohlašuje "poruchu" své služby. Pokud by byla doba čekání na vyřízení minimální do 5 minut, tak to většina přejde. Nejsem si zcela jist, ale měla by být možnost požadovat zpět Vaše náklady s hovorem spojené, protože chyba je na straně provozovatele infolinky.

    Bohužel je tu smlouva, která je pro koncového uživatele velmi nevýhodná. Vše pod pokutou 10 000 Kč, minimální účtované období, téměř nemožnost jakékoliv náhrady či povinnosti poskytovatele. Mno a pro "neplatiče" povinnost hradit nadále poplatky za další měsíce aniž by Vám poskytly danou službu. Pak tedy i odstavec o možnosti "zabavení" peněz kvůli libovolnému prohřešku. Nejvíce mě zaujalo omezení na HW, což nechápu a zdá se mi to diskriminující, protože se zde hovoří pouze o platformě PC.

    Je pravda, že jsem proti UPC zaujat, ale až po podrobném přečtení všech smluv a podmínek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).