Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.

  • 24. 1. 2008 19:38

    nesmysl (neregistrovaný)

    * Jakub
    3. Vnutili mi digitální televizi, že prej budu mít kvalitnější příjem a k tomu balíček HBO.
    Jejich set-top-box je naprostý odpad .. seká se každou hodinu, pokud chcete projet programového průvodce, musíte mít hodně silné nervy.

    pokud si do toho nechtěl jít, neměl ses nechat ukecat, tvuj boj
    spíš si byl ale zvědavej, co? :-)

    v tomhle případě bych to viděl na výměnu setu, což neni takovej problem

    to samý, co se týče signálu, pokud máš 20%, kontaktni UPC, pošlou ti technika
    webovej form najdeš tady

    http://web.upc.cz/klpoz/cz/

    pokud ses s tim neozval, nemůžeš se divit -> nebo snad čekáš, že ti bude někdo volat a ptát se jestli náhodou nemáš špatnej obraz?

    tohle neni o vedení, ale o tom, že těch klientů je moc a call centra upc to nezvládaj, to je holt realita, ale pokud mam dobrý info, tak na rozšíření se pracuje -> samozřejmě to trvá i nějakou dobu, než novej člověk může nastoupit do provozu -> např školení trvá cca 3 tejdny až měsíc...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).