Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.
to nesmysl:
Mluvil jsem o prumeru. Na druhe strane telefonu nebyl zadny IT profik, ale bezny uzivatel nekdy az hodne podprumerny.
3 lidi dokazali obslouzit za 9 hodin vic jak 180 hovoru (a to mezitim stihli i obed a svacu ;-). Problem totiz neni v tom, ze neco dlouho trva. Problem je v planovani. Proc napriklad UPC nepracuje obracene? Proc proste zaznamnik nebo nekolik lidi nenabira pozadavky. S tim ze se technik ozve za nejakou dobu (lze pokud se pouziva kvalitni system urcit tuto dobu temer na minutu presne). Technikum se potom hovory prideluji tak aby se neflakali a zaroven aby zvladali zhruba stejnou zatez. Na takove HL zvladne mnohem mene lidi mnohem vice prace.
JO a profik... co ti o tom budu vypravet snad jen to ze v CR jsou systemy, ktere jsem drahnou dobu umel jako jediny v republice ;-)..
to jaivanka:
Viz nahore. A to je jen priklad. UPC pouziva bohuzel tu nejhorsi variantu jakou muze. placene cislo (a ze stoji dost penez), navic cloveka nuti cekat ve fronte a nakonec ho ani za 30 minut neodbavi).
Bud ma UPC jen jednoho technika na HL (coz bych teda od takove firmy necekal, nebo a to je jeste horsi si z nas proste dela prdel).
Doporucuju si pustit tu nahravku. Pak pochopis co je shnileho.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 24 324×
Přečteno 19 348×
Přečteno 18 247×
Přečteno 17 061×
Přečteno 13 941×