Odpovídáte na názor ke článku UPC trojnasobna tragédie!.
to jaivanka:
Je to proste.
HL ma rekneme 10 lidi.
1 vedouci se stara o to aby fronta moc nestala.
1-2 lidi zpracovavaji zaznamnikove hlasky.
Nastvany clovek zanecha zpravu. Obsluha zpracuje. Technik vola zakaznika. Ten mezitim vychladnul aspon z casti a protoze technik predem vi co bude resit pripravi si reseni. Lze doplnit o neco jako DB znalosti. Diky tomu jsou na kazdou vec vhodne postupy. Zakaznik se nezdruzuje, na HL nejsou prostoje. Vedouci kontroluje jestli je vse OK a samozrejme se muze ve spicce take zapojit.
Samozrejme je to aplikovatelne temer na jakoukoliv skupinu. Podotykam, ze tohle vsechno lze optimalizovat. Funguje to. Ten prvni clovek co tridi nemusi mit nejakou extra kvalifikaci, muze to delat brigadnik. On jen prebere info od systemu.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 983×
Přečteno 18 991×
Přečteno 17 900×
Přečteno 16 826×
Přečteno 13 599×