Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Desatero pro zdravé používání Facebooku.

  • 8. 3. 2008 20:18

    Jan Horna (neregistrovaný)

    Ad hrozba pro Google .. to je casto zminovany nazor napric Silicon Valley. To, ze na tom neco pravdy bude, dokazuje iniciativa OpenSocial, kterou Google miri prave proti Facebooku. Stejne tak byl i zajimavy zpusob, jak tato iniciativa vznikala. Mezi strategy hlavnich internetovych firem (predevsim MySpace) kolovalo Non-disclosure agreement, po jehoz podepsani se zastupci techto firem dozvedeli od Googlu dalsi podrobnosti tykajici se OpenSocial. Pochopitelne do tohoto kola tajneho vyjednavani ze strany Googlu nebyl zapojen Facebook :) A o co jde? O reklamni trh pochopitelne ;) Napriklad Microsoft si od Facebooku predplatil jista prava na vyuziti reklamniho potencialu Facebooku za 240 mil. dolaru.

    Jinak Facebook je jen platformou, nevytvari zadny obsah. Ten by mely zajistovat aplikace, ktere kazdy muze vytvaret a "zasunovat" do Facebooku. Prozatim je jich jen malo skutecne uzitecnych. Stejnym smerem se ted vydavaji napriklad MySpace (spousti platformu ve ctvrtek 13.3.) a nebo LinkedIn (testuji API).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).