Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Přeceňují české e-shopy své schopnosti?.

  • 22. 5. 2008 12:26

    Jack (neregistrovaný)

    Vzdy pred objednanim posilam email jestli je opravdu zbozi k odeslani dnes nejpozdeji zitra. Pokud dostanu kladnou odpoved objednavam, jinak ani nahodou, pokud nekdo vylozene lze na svych strankach, co mi asi pak posle... pokud odpovi ano a do dvou dnu neposle jak slibil, tak objednavku rusim. Jedine takhle lze obchodniky vychovat, nedokazu si predstavit, tak jak se pise v clanku, ze objednam a pak jako idiot cekam a objednavku nezrusim. Tomu neverim ze to tak nekdo dela. Pochopitelne existuje zbozi, ktere opravdu jde tyden dva, ale to jsou specificke a pak i pochopitelne pripady. Jinak proste chci do druheho dne, logisticke problemy me nezajimaji, pokud nekdo takove dodani slibuje a pritom to neumi, tak nema provozovat obchod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).